De 7 Stappen Naar Een Powerfull Way Of De 7 Stappen Naar Een Powerfull Way Of Life ... Ontwikkel nu

download De 7 Stappen Naar Een Powerfull Way Of De 7 Stappen Naar Een Powerfull Way Of Life ... Ontwikkel nu

If you can't read please download the document

  • date post

    19-Jun-2020
  • Category

    Documents

  • view

    0
  • download

    0

Embed Size (px)

Transcript of De 7 Stappen Naar Een Powerfull Way Of De 7 Stappen Naar Een Powerfull Way Of Life ... Ontwikkel nu

  • De 7 Stappen Naar Een Powerfull Way Of Life

    Ben je er helemaal klaar voor???????

    Bepaal hier jouw persoonlijke gezondheidsdoel en schrijf dat neer.

    1. Brainstorm over situaties waar jij het gewenste gevoel wil hebben.

    2. Verhelder het nog meer.

    3. Is het realistisch, haalbaar, specifiek voor/van jou, kan je het zelf bereiken,

    past het bij je.

    4. Maak afwegingen indien nodig/ of stel bij.

    5. Ontwikkel nu de juiste strategie. Wat ga jij ervoor doen of laten misschien.

    6. Wat zijn nu de beste strategieën samengevat.

    7. Maak een planning.

    8. Neem je “overgangstoestand” mee.

    9. Bepaal je startmoment.

    10. Vraag op tijd de nodige ondersteuning tot je doel is bereikt.

    En……..ga hiermee door, want als je niets doet verandert er ook niets en blijft

    alles zoals het is.

  • Stap 1. Kies de juiste gedachten.

    Waar sta jij nu? Wat zijn jouw klachten? Wat denk je allemaal? Hoe denk je over jezelf?

    Dit is jouw persoonlijke waarheid!

    Wat ben je allemaal gaan geloven gedurende je leven? Dat is nu de exacte waarheid die je elke dag

    beleeft momenteel. Als jij ervan overtuigd bent dat je niets kan, je een nul voelt, het niet waard bent

    allemaal dan hoor je allemaal “stemmetjes” die jouw naar beneden halen.

    Je voelt je walgelijk, verdrietig, schuldig en je voelt je dom. Iedere gedachte heeft namelijk een

    fysieke reactie in je lichaam.

    Door juiste gedachten bewust te kiezen, van binnen orde op zake stellen, zal van buiten het fysieke

    gevoel volgen. ( je eigen gezondheidsdoel hier bedenken, neerschrijven, en gaan toepassen geeft het

    fysieke gevolg = is je goed voelen) Wat wil jij bereiken?

    Als je dat bewust inzet, ga je de echte kracht voelen van zelf invloed te hebben op je eigen

    gezondheid en welbevinden.

    Natuurlijk zal dit een grote uitdaging voor je zijn, maar als je dit ECHT gaat toepassen, zal de beloning

    niet uitblijven. Een ongelofelijke mate van zelfvertrouwen en je goed in je vel voelen.

  • Stap 2. Verwerk je gevoelens.

    Hoe kan jij de baas worden over jouw gevoelens? Wat doe jij als jij bepaalde emoties voelt? Wat doe

    jij als je voelt:

    - Angst

    - Agressie/boosheid

    - Verbazing

    - Walging

    - Geestdrift

    - Vreugde

    - Verdriet?

    Durf jij dat te uiten, er over te praten met iemand? Als je ontkent dat jij ook emoties hebt, worden ze

    verdrongen in je lichaam. Ze raken verder weg en “nestelen” ergens om later weer als klachten voor

    de dag te komen. En wel op ongewenste momenten. Zoals nu, want jij hebt gezondheidsklachten.

    Daar zitten ergens niet verwerkte/niet uitgesproken emoties achter. Positieve of negatieve, dat

    maakt niet uit, het zijn jouw emoties en gevoelens en die zijn ECHT.

    Je kunt emoties eenvoudig genoeg niet weg moffelen, laat ze er zijn, voel ze en zeg tegen jezelf

    gewoon:

    Oké, ik ben boos hierover en je spreekt dat uit. Of: ik ben verbaasd, of ik walg hiervan, van dit of dat,

    of ik ben zo verdrietig. Laat je emoties gewoon toe er te zijn en verwerk ze door het erover te hebben

    met iemand. ( ook wij kunnen dat zijn in dit geval)

    Zodoende heb je er aandacht aan geschonken en zullen de emoties vanzelf zakken. Het zijn net

    kleine kinderen die even wat aandacht nodig hebben of een aai over de bol. Ga je ze negeren of er

    geen ECHTE aandacht aan geven zullen ze zich OPDRINGEN op een niet leuke manier.

    Gezondheidsklachten!

  • Stap 3. Zoek de positieve omgeving op.

    Je hebt nu bewust gekozen voor een nieuwe gezonde weg. Je kiest zelf bij en met wie jij wilt zijn. Zijn

    dat de “negatievelingen”, dan ga jij voorlopig deze mensen uit de weg. Jij hebt nu “positievelingen”

    nodig. Ook hier kies jij.

    Deze stap heeft alles te maken met bewustwording van je omgeving. Want ook jouw omgeving

    bepaalt mede wie jij bent.

    Als jij ECHT wilt slagen met dit programma kan jij vanaf vandaag absoluut geen negativiteit meer

    gebruiken. Je zult er versteld van staan dat je onmiddellijke veranderingen voelt, hoe jij denkt doet

    en leeft nu. Geloof me, wanneer jij andere dingen bewust gaat doen, zullen al je acties een

    positievere uitwerking krijgen.

    Het kan niet anders als dat jij je dan veel beter, energieker en gezonder gaat voelen.

  • Stap 4. Kies en neem gezonde voeding tot je.

    Je weet ongetwijfeld dat sommige voeding slecht is voor je gezondheid. Jezelf volproppen is

    helemaal al uit den boze. Een natuurwet is: dat wat iets oplevert doen we.

    Als jij bereid bent keuzes te maken naar gezondere voeding zal jouw systeem daar op reageren. Je

    gaat je goed voelen!

    Je hoeft geen diëten te volgen, punten te tellen of wat dan ook, je moet wel bewust kiezen voor

    vitale voeding in plaats van fatale!

    Ook hier, de baas zijn over je eigen gezonde eetgewoontes. Je mag best eens verzaken, je weet best

    wat ik hier bedoel. We hoeven elkaar geen mietjes te noemen hierover.

    Gedraag je op een manier om trots op te zijn!

  • Stap 5. Doe actief aan lichaamsbeweging.

    Lichaamsbeweging wordt gezien als een van de allerbelangrijkste factoren om fit en gezond te

    blijven, zowel voor je geest als je lichaam.

    Ik ga je niet vragen om direct aan te melden bij 3 sportscholen en de beste sporter te worden van je

    dorp of stad. Maar wat ik wel van je vraag is bewust te kiezen voor het meer bewegen op zich.

  • Meer bewegen zorgt voor extra verbranding maar ook voor het afvoeren van afvalstoffen in je

    lichaam. Als je dan ook nog extra water drinkt zullen al deze processen sneller en gemakkelijker

    verlopen. Zeer zeker is het niet de bedoeling dat je obsessief met sporten bezig moet zijn. Maar

    bewust kiest voor meer lichaamsbeweging.

    En het mooie van extra beweging nemen is dat uit onderzoeken is gebleken dat mensen die op

    regelmatige basis sporten of flink bewegen ook meer geneigd zijn fruit en groenten te eten dan hun

    minder actieve medemensen.

    Je krijgt van beiden een groter zelfrespectgevoel, dus je wil ook steeds meer gezonde dingen gaan

    doen.

    Stap 6. Neem bewust tijd voor ontspanning.

  • Het bewust kiezen voor ontspannende activiteiten voor jezelf. Waar de ene persoon graag in bad

    stapt met lekkere olie, luistert de ander naar een mooi muziekstuk en de ander wandelt naar buiten

    met de hond. Zoek een “kanaal” voor jezelf waar spanningen en emoties af kunnen vloeien. Wat

    vond jij leuk toen je klein was?

    Heel individueel ga jij je eigen ding doen. Waar voel jij je relaxt bij en waar vergeet jij de klok?

    Neem bewust de tijd voor een persoonlijk rustmoment, en liefst meerdere keren op een dag. Het

    hoeft geen uren te zijn, als je maar even weer helemaal bij jezelf kan komen.

    Wat een ander ook zegt of vindt hiervan, het is jouw unieke rustmoment. En dat ik helemaal oké.

    Voel ook bewust dat het een kadootje is aan jezelf. Je hebt het verdiend, je bent het waard en als jij

    je het jezelf niet geeft, krijg je het nooit.

    Pak dit moment steeds weer opnieuw zelf!

  • Stap 7. Kies je eigen kring van support.

    Zoek gelijkgestemden op. Dat kunnen familieleden, vrienden of kennissen zijn maar ook totaal

    vreemden. Er gaat een motiverende energie uit van mensen die ook op deze manier leven. Sluit je

    aan bij deze groep mensen, je hebt dan een grotere kans van slagen als je supporters hebt.

    Weet dat het niet voldoende is om deze 7 stappen alleen maar te lezen. Je zult echt deze stappen

    zelf moeten leven. Gegarandeerd dat je klachten zullen verminderen of zelfs geheel zullen

    verdwijnen!

    Voordelen die jij zult gaan ervaren als je dit programma consequent

    volgt.

    Op lichamelijk gebied:

    - Beter figuur.

    - Verbeterde uitstraling/uiterlijk.

    - Meer energie.

    - Betere flexibiliteit.

  • - Meer weerstand.

    - Beter seksleven.

    - Vertraging verouderingsprocessen.

    Op geestelijk gebied:

    - Minder spanning, stress en angstgevoelens.

    - Betere stemming.

    - Groter zelfvertrouwen.

    - Meer eigenwaardegevoel.

    - Meer discipline.

    - Een greepgevoel!

    Je bent nu een paar niveaus gestegen als het gaat om je lichamelijk en

    geestelijk welzijn!

    Heel veel succes en we zijn er voor je indien nodig!

  • Yvonne en Caroline

    Copyright: Trendflow / Powerfull Way Of Life